Tanítás

 2012.07.02. 12:08

523975_470361816325360_1967999636_n_1356775097.jpg_960x720

 

Ezt a történetet, egy ismerős osztotta meg Facén, a szeretetről... A gyerekektől skat tanulhatnánk...

Egy 2 éves gyermek tanítása a szeretetről


Akit a képen láttok kisfiút, az a keresztfiam, Kevin.
Múlt héten otthon voltam Erdélyben, és a családdal elmentünk gyerekkorom nyaralásainak fő helyszínére, Fenesre. Itt töltöttem a legtöbb időt fák és hegyek között egyedül, folyton Istenhez írogatva leveleket.
Most velünk volt a keresztfiam is, Kevin.
Tőle kaptam a legnagyobb tanítást a szeretetről, amikor 2 éves volt.
Most úgy kedvem lett megosztani veletek:)
Íme:

Kevin egészen pici kora óta nagyon ragaszkodott hozzám. Amikor csak találkoztunk, folyton ölelgetett, puszilgatott és állandóan azt súgta a fülembe, hogy: szeretlek. Még beszélni alig tudott, de már a dalaimat énekelte, és gyakorlatilag az egész család rajta keresztül lett Bella fun:)

Egyszer, amikor 2 éves volt, és éppen nálam voltunk Budapesten, folyton belopakodott a dolgozószobámba, megölelt és mindig ugyanazt a mondatot súgta a fülembe: "Bella, én nagyon-nagyon szeretlek téged, tudod ugye?" Elmondhatatlanul édeske volt.

Egyszer csak, amikor egy ilyen alkalommal megölelt, megkérdeztem tőle:
- Kevinke, miért szeretsz te engem?
- Csak úgy. - válaszolta gondolkodás nélkül.
- És még miért szeretsz te engem?
- Mert jó érzés szeretni téged. - mosolygott önfeledten.
- És még miért szeretsz te engem?
- Mert sokkal jobb érzés, ha szeretlek, mintha nem szeretnélek. - és ezzel gyorsan kiszaladt a szobából.

Én meg ott maradtam, teljesen ledöbbenve, hogy ez a 2 éves gyermek emlékeztet engem arra, hogyan érdemes szeretnem.

tps://www.facebook.com/photo.php?fbid=470361816325360&set=a.210113169016894.58775.114077335287145&type=1&theater

A bejegyzés trackback címe:

https://sanctimonia-emberszeretet.blog.hu/api/trackback/id/tr704623700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása