Arlett, kedves ismerősöm... Barátkozásunk igazából Dániában kezdődött, pedig már azelött is ismertük egymást... :)

És, hogy miért írok itt most Róla? Mert a mai napon, egyszer csak, azt vettem észre, hogy a Facebookon közzétette ezt a mondatot:

"Csodaország nem jön el azoknak, akik kikotyogják; csak azoknak jön el, akik csendben maradnak és várnak, várnak....."

Aztán kommentálta egy kedves történettel:


Egy vak ember ült egy épület elött a lépcsőn, lábánál kalap, táblával, a következő szöveggel:
"Vak vagyok. Kérem, segítsenek!"
Arra ment egy újságíró, és látta, hogy a kalapban alig van pénz, csak pár apró...
Lehajolt, dobott a kalapba pár nagyobb pénzt, s anélkül, hogy megkérdezte volna, elvette a táblát, és a másik oldalára írt egy mondatot.
Délután visszatért a vak emberhez, és látta, a kalapban sok pénz van. A vak felismerte a lépteit, s megkérdezte tőle, hogy ő írt-e a táblára, s ha ő volt akkor mit? Az újságíró így válaszolt:
"Semmi olyat, ami nem lenne igaz. Csak soraidnak kicsit más formát adtam."
Mosollyal az arcán távozott. A vak, soha nem tudta meg,  hogy a táblán ez állt:
"Tavasz van és én nem láthatom."

Ahogy ezt elolvastam, úgy éreztem, ide illik, hiszen számomra példázza azt a szeretetet, amikor valaki a saját képességeit felhasználva, kérés nélkül, többet segít, mint a pénzével...

Egy jó újságíró köztudottan hatásvadász, tudja jól, szavait hogyan forgassa a cél elérése érdekében úgy, hogy az igazságtartalom ne sérüljön... Ráadásul ebben a történetben, az hogy a kalapba pénzt helyezett, az is eszköz volt... Pszichológiai... :) Hiszen: "Ha azt látjuk, mások is sokat adtak..."  :)

Természetesen, ahhoz, hogy ezt a történetet itt megjelentessem, Arlett engedélyét kértem, üzenetet írtam neki...

Válaszát szó szerint idézném, és ezzel zárnám ezt a bejegyzést, mert tartalma alapján, méltónak találom erre, tele van szeretettel és jóakarattal... :

"Szia!
Persze! Én is csak úgy emailben kaptam, és annyra tetszett, hogy gondoltam, kiteszem! De nyugodtan tedd ki te is, mert egy nagyon szép és tanúlságos történet, és ha ezzel tudunk örömöt szerezni másoknak akkor jó lesz!"

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sanctimonia-emberszeretet.blog.hu/api/trackback/id/tr792177225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása