Igaz Barát...

 2010.08.01. 14:49

Tegnap Emailban kaptam ezt a pár mondatot, és továbbküldtem...


"Néha tényleg nem sok idő kell, hogy elolvassuk a kapott gyönyörű észrevételeket. Olvasd elezt !Gondolkodj egy kicsit...
1/ Ha valaki a sírás határán van, törődsz vele?
2 /Ha valaki hív, és kéri, hogy menj érte, mert valami történt, megteszed ??? (vagy szerzel neki fuvart)?

Ha már csak egy nap lenne hátra az életemből; velem töltenéd ezt a napot????Sírhatok a  válladon?

Ez egy teszt, hogy megtudd, valódi barátaid vannak-e, vagy
csak beszélni akarnak veled, ha unatkoznak.

A két szemed között kapcsolat van:Együtt pislognak, együtt mozognak együtt sírnak, együtt látják a  dolgokat, és együtt alszanak, de nem látják egymást;...ilyen a barátság is.

"Szándékod a motiváció, a motiváció a hit, a hit a béke, a béke a cél, a cél
a menny, és az élet, mint a kemény mag kín nélkül."

Ez a Világ Legjobb Barátainak Hete. Ki a legjobb barátod?
Küldd el ezt az összes jó barátodnak.
Nekem is, ha én vagyok az egyik közülük !!!!
Figyeld, mennyit kapsz vissza.
Ha több, mint 3, akkor Te tényleg egy kedves ember vagy."


Ezt a választ küldte egy ismerős, aki tényleg barát... :)

"Szia

Gondolkodtam a leveleden:

- Szeretném, ha nem kellene sírnod, de nagyon megtisztelne, ha én vígasztalhatnálak meg, ha mégis...
- Nagyon hálás lennék Istennek, ha rám gondolnál, ha valami rendkívüli dolog történne az életedben, és nekem lehetőségem lenne segíteni neked.
- Ha úgy döntenél, hogy az utolsó napodat e földön rám áldoznád, az egyik szemem nagyon sírna, a másik nagyon örülne, hogy a barátodnak tartasz és méltó társnak találsz egy ilyen zavarba ejtően fölemelő alkalomra.

Isten nem szűkölködik a mi ajándékaink vagy szolgálatunk nélkül sem
(ApCsel 18, 24-25). Bármit teszünk Érte, az minket tisztel meg és nekünk ajándék.
Így van ez az igazi barátok között is: ha szeretsz valakit, bármit teszel érte, az a számodra jelent felbecsülhetetlen értékű lehetőséget és ajándékot.

Minden jót neked, a jóIsten őrizzen meg a szeretetében

Molnárék"


Köszönöm

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sanctimonia-emberszeretet.blog.hu/api/trackback/id/tr832191135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása